25 Mayıs 2010 Salı

Bayan Doktordan Temiz Facialar!

semirmiş bir klinik şefi ile çalışmışlığım oldu bir ara.
sırf kaprisinden dolayı bu mertebe ye eriştiğine eminim.her sabah kuaförünün beynini sike sike çektirdiği düz fonü, iki dönümlük arazi bedeli ile ihaleye çıkarılacak boyutta kalçaları da bu seçime etkendir mutlaka. .büyüyünce ne olucan sen ? diye sorsan doktor yanıtını vereceğine adım gibi emindim. çünkü o dönem doktor olduğuna inanmıyordum. bu böyle sıkıştırmış koltuk altına tuğla büyüklüğünde kitapları tıp fakultesinin yollarını aşındırmış ve fakultenin daş gibi kızı'nın kankakası olacak kadar çirkinlik yaratmış biridir, eminim ..net!
hastaya biyoloji dersindeki kurbağa gibi tiksinçsin sen!! der gibi bakan, hastasını konsülte için göstermediği branş kalmayıp hala teşhis koyamayan en sonunda hastayı şifa ile taburcu ediyorum diye ordere not düşen sonrada ''tıp bile çare bulamadı'' gerekçesiyle durumu toparlayan biri..büyüyünce çok acayip orosbu doktor olur senden dediğim ve zengin bir kocanın kendisini paklayacağı kanısını yıllarca bende mevcut kılan biri..düşün hala biri..
cebimde visa ,altımda araba tribiyle dolaşan ama arabayı hala geri vitese takarken anasından emdiği süt burnundan gelen , çakma lacost parfüm kullanan görsel yetenekten başkası değildi ama bana göre götünden haberi yoktu ya da ömrü boyunca bir boy aynasına denk gelmemişti...

efenime söyliyim; gene bu böyle havası yerinde balon göt çapıyla serviste, sen şunu yap, sen oraya git, sen idrar ver, sen tomaya git diye hastalarını servisten uzaklaştıyor ne kadar geç teşhis o kadar iyi.akşama kadar hastayı oyala gece istahareye yat kimin ne şikyeti var rüyanda gör yarın gel servise buldum sende anal fisssür var de.
tabi bende gene o zamanlarda aynı inançla hayatıma devam ediyorum, ''ayarsız şaka şaka değildir''...valla dedim doctor senden iyi rejisör olurdu..bu attı saçını geri aaaa neden arz dedi.. dedim komuttan başka bir hikaye yok. her sabah aynı iş, sen tomaya, sen idrara, sen dahiliye'ye diye rollerini maşallah kavgasız gürültüsüz dağıtıyorsunuz..bu mal kendine layık gördüğüm bu aşağılamayı artis havasından dolayı methiye sandı..aramız pek iyi sayılmazdı çünkü ben sürekli ayakta koyduk espirilerini yapar tüm intörnlerin gözünde layd'i havasına girerdim. sonda takamayan doktoru fakulteden mezun eden hocalarına küfrederdim. netekim; hayatımın 16 ay'ı bu hatunun klinik saflığı(şefliği) hadisesi ile geçti. tek amacı vardı koridorda hasta bırakmayana kadar hepsini çil yavrusu gibi dağıtmak..en sonunda bir hasta tüm kliniğin intikamını aldı..''senden doktor değil anca ağdacı olurmuş'' dedi. klinik koptu bu idealist gözüken ve bir yarrak tutamayan hatun şeflikten alındı. yani kısacası bize verdiği tatlı ziyafetleri, kahvaltıdaki çıtır simitleri amacına ulaşmasına zerre fayda etmedi.

şimdilerde iki çocuk annesi, bayan doktordan satılık arabalar satan bir oto galeride şef olmasını umuyorum.

minnet borcu: tıp fakultesini zekayla bağdaştıran tüm malaklara , zekanın zor zamanlarda göt'ü kurtarmak olduğunu bilmeyenlere ithafen yazılmıştır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder