16 Mayıs 2010 Pazar

Ekürimi Kaybettim Hükümsüzdür!!


kimliğiniz mi kayıp?
öğrenci belgenizi kankiniz olacak lavuk şaka ayağına yırttı mı?
çantanız kapkaçıların elinde ve ulaşamıyor musunuz?
ehliyetiniz çamaşır makinasında mı parçalandı?

hayır...daha beteri...

İsyan deyin, sesini duyurmak deyin , toto yırtmak deyin..adına ne derseniz deyin… Ama ben zottiri zell ‘imi bu blog işine giriştiğim ekürimi kaybettim. Bilin..
Bu mu tango ve cash birlikteliği aga demek istiyorum buradan kendisine..egomuzu sıvalayacağımız bu yerde olacak işmiydi bu zamansız orta yerden topuklamak.. senin ödeyemediğin ttnet faturana, veremediğin vizelerine (s)okiyim ….
Beklentilerimi anlatamam… hergün msn aç bak orada mı, hergün bloga bak bir şeyler yazmış mı..nıççç!
Boz eşek gibi orta yerlerde külleniyorum..
kendisine zekasından ötür bil geyts mi el koydu?, karizmasını çekemeyen cim kerimi tuzla buz etti?, angeline juli evlatlık mı aldı ?, josh holivey cool havasını mı çekemedi? hiç bir fikrim yok..tek gerçek var,insan bu kadar özellikli olur mu arkadaş..eşgalini bilsem ropot resmini çizdirip kendi ellerimle türkiyenin tüm meraklı esnafına dağıtıcam , tekel bayilere tembih edicem ''abi kaju almaya gelir bu muhakkak bana bir haber uçurun'' derim ama yok..gören , bilen , duyan varsa bana isbitlesin, aga sen burda yana döne onu ararken o okul çıkışı bilardo oynamak için lütfi dayının kafeye takılıyor desin.

bak takipçimiz 4 olmuş kaldı 96 ve ben 2 sini tanımıyorum!!!!

Dööööğğğnnn tüüüğğğlleeayyyy!!!!! aksi takdirde kendimi aşilimden keserim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder